Veelgestelde vragen

Welkom op onze Veelgestelde Vragen pagina. Hier vindt u antwoorden op een breed scala aan vragen over onze ICT-dagbesteding, begeleiding/coaching en opleidingen bij WerkWent. We hebben geprobeerd de meest voorkomende vragen voor u te verzamelen en te beantwoorden. Mocht u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Vraag en antwoord

Is WerkWent bereikbaar met het Openbaar Vervoer?

Zeker! Wij hebben een bushalte (Kerkstraat, Weurt) op +/- 5 minuten loopafstand van ons pand. De bussen die vanaf Nijmegen Centraal naar deze halte rijden zijn Lijn 5 naar Beuningen en Lijn 85 naar Druten.

Zijn er bij WerkWent vaste werk- en pauzetijden?

Nee, wij hebben geen vaste werk- en pauzetijden. Dit wordt per individu afgestemd.

Is WerkWent rolstoeltoegankelijk?

Ja, wij hebben bij WerkWent een lift waar je gebruik van kunt maken.

Zijn er mogelijkheden bij WerkWent met een PGB?

Ja, WerkWent heeft trajecten met tal van financieringsmogelijkheden. Onder andere Wlz, Wmo, Op weg naar werk, Scholingstrajecten, PGB, etc.

Heb je een bepaald niveau nodig om bij WerkWent een traject te starten?

Nee, je hebt geen specifiek opleidingsniveau nodig om bij WerkWent een traject te volgen. Wel is het belangrijk dat je zelfstandig kunt werken aan een opdracht of project.



Wil je meer weten?

Wil je meer weten, een keer komen kijken of een afspraak inplannen, bel ons dan op of stuur ons een email.

WerkWent
Scheidingsweg 6J
6551AV Weurt
info@werkwent.nl
024 7600 223
(tussen 8:00 en 16:00)
Kennismaken